Hmmmmmm.........

Jag har tröttnat lite på att blogg men jag tänker förtfarande göra inlägg för eran skull -,-
jaja =)
Idag har jag varit med David , Linn , Sara och Fredrik och vi typ gjorde inte så mycket men först så va vi på max och david åt sen så ville Fredrik gunga (som vanligt) och det tyckte jag , Linn och Sara va tråkigt så vi gick in och satte oss i koridoren och efter typ 1 min så kom Fredrik och David också =)
och så typ satt vi där och pratade och så
senare så skulle Fredrik gå hem så vi följde han hem och sen så gick vi till bergakungen och träffade Daniella där så hon va med oss. Hon hade varit på innebandy träning vid svingen och sen kom hon för att träffa oss =)
Sen så typ gick David till AP och åkte lite och sen så skulle vi hem så vi gick ner men så hade Daniella glömt sin innebandy klubba men så på vägen upp så kom Philip och några andra och bara sa tyst "Skynda där är David" men vi reagerade inte men så när jag och Daniella va på väg ner igen efter att vi hade hämtat klubban så vi bara " Är inte det där David?  JO" så vi gick ner och där så stog Philip och dom och typ skulle hoppa på David och då så kom jag och Daniella så dom stack =) Men jag tycker bara att d et är så jävka lågt av dom för dom bråkade för att David är med oss och inte med dom , men jag tycker att David får vara med vem han vill!!!! och han får vara med dom om han vill men det vill han tydligen inte :S David får ju för fan vara med vem han vill!!!!!!!!!!!!!!!
Sen så skulle vi alla hem så vi gick till norra Ullevi tsm och när vi hade kommit dit så pratade vi lite om saker ni inte får veta och rede ut en sak men jaja där har ni exakt vad jag har gjort efter skolan =)
Nu kommer vad jag gjorde i skolan men här kommer inte ni att få veta allt , inte det tråkiga bara det roliga =)
Ja vi fick först jobba jätte mycket med datorerna och jag o Daniella satt bredvid varandra och hon bara " jag har en hemlighet " och jag bara "vad ?" och så vägrade hon att berätta den så jag bara ignorerade henne och sen så satt jag och karro och skickade lappar till varandra och hon tog en av lapparna för att det stog hennes namn och då så vägrade hon att ge tillbaka den så jag bet henne i armen tills hon gav tillbaka den =) 3:)
det tog inte så lång tid innan hon gav tillbaka den =) 3:)
just det , jag va jätte kissinödig och Sven (våran NO lärare) Bara till alla " ni får gå på toa efter lektionen!!!" jag fick typ hålla mig jätte länge :S
ni får bilder någon annan dag orkar inte skicka idag....
Japp jag tror att det är det jag har gjort idag och nu orkar jag inte skriva mer så
bye bye.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0