Alla hjärtans dag<3

cha cha bloggen , idag så sovde Aliette (baby senorita) hemma hos mig , och
jag vaknade av att mina vänner ringde , och ville träffa mig... :)
Men nu slutade det med att jag ska träffa min älskade Emelie!!!
Och vi ska fika på Expresso house i NK.
Sedan ska vi hem till henne och ha typ mys kväll och så ska jag sova hos henne<333

Och  som alla vet så är det ju " Alla hjärtans dag"
och jag vet inte vrf men jag älskar den dagen ,
Jag vet inte vrf men jag blir så glad då =D

Jag har typ fullt upp nu på sportlovet så det va skönt att få en liten
avslapnade helg , jag ska berätta lite om den nu ;D

Fredag
Jag åkte hem till Emelie och typ kollade på film och gjorde kärleks mums =D så goda blev dom , fast det va typ bara Emelie som gjorde något ,hahahaha

Lördag 
Först va jag typ och åkte pulka med emelies och min familj , och sedan
på kvällen så åkte jag hem till Aliette (bs) och så kollade vi på melodifestivalen
men den sög som vanligt, och på kvällen så kollade vi på moulin rouge , den
är bara så bra!


Söndag

Igår så åkte vi hem till mammas vän för hon fyllde år =D
SÅ vi va där med Ami och Atti =D
och sedan så åkte Atti hem till mig och sov över =D
Hon är som ne stora syster för mig!

Idag så fick jag en alla hjärtans dag present av min älskade mamma<3


men jaja jag måste sticka nu ska träffa Emme för att åka in och fika på stan om typ 5 min
så jag lär vell blogga mer ikväll , om jag har tid =)
bye bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0